PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Alltid vid min sida ;)

Publicerad 2012-04-11 13:00:03 i Lina,

Hej alla glada!

Har varit lite segt på bloggen från min sida, men eftersom jag varit hemma och hälsat på har jag inte velat ägna så mycket tid åt bloggen, men det förstår ni säkert. Men nu kommer jag ta mig mer tid för bloggen igen.
Började skola igår, genom arbetsförmedlingen. Känns okej, bara en dag denna vecka och börjar "på riktigt" nästa vecka.
Tänkte iaf ge er ett litet tips, som jag nästan inte "kan" leva utan, iaf så är jag "beroende" av lipsyl och använder det flera gånger om dagen. Men min favorit är iaf "The Body Shops - Lip butter". Jag har alltid en sådan där liten burk vid sängen och smörjer in läpparna innan jag ska sova (på dagarna också, men då använder jag även annat lipsyl men alltid lip butter på kvällen).

Nu har jag doften/smaken "pink grapefruit", fantastisk!
Har även provat kokos, citron och papaya (finns TYVÄRR inte längre i sortimentet :( ) .


75:-

Men förutom att den här produkten är superbra och värd varenda krona så är ändå det bästa att ingen av "The Body Shops" produkter är testade på djur!


Det bästa av det bästa helt enkelt!

Todeloo
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela