PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Dataförkylning?

Publicerad 2012-04-27 13:55:04 i Lina,

Tjo!
Gick sista dagen i skolan idag och fick dessutom sluta tidigare (eftersom jag ändå inte hade något att göra). Så när jag slutat tog jag bussen och hoppade av tidigare för att möta upp M och S som skulle kolla på en eventuell motorcykel till S. Jag hann inom Willy´s och Arken Zoo innan dom kom så jag köpte lite lax + fredagsgotta till ikväll och fröstänger och någon tonfiskmousse till katten (men vi får se om hon får den, så som hon har betett sig nu... :P )
Ska städa lite strax, vänta på att M och S ska komma tillbaka från en "mini" motorcykeltur...

Har inga direkta planer för helgen, kanske kolla en MC-hjälm till mig, cykla en runda... Beror lite på vädret. Är lite sugen på att grilla också :)

Vad ska ni själva göra?



Tyvärr är min dator typ förkyld eller nått, den vägrar iaf att starta så jag måste blogga från M´s dator vilket innebär att jag inte kan lägga upp några bilder eller så, men ni får vara nöjda med det lilla (så länge) som flickan sa ;)


Må gott hörrni!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela