PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ett vanligt, hederligt pling-plong! ;)

Publicerad 2012-04-23 15:12:01 i Lina,

Hej hopp!

Slutade tidigare i skolan idag p.g.a. två anledningar, huvudvärk och att dom andra hade uppgifter att göra som inte jag fått (och inte heller kommer att få eftersom att jag började senare) så jag fick åka hem. Ska alldeles strax ta tag i ett arbete till svenskan, om filmgenrer.
Min handledare på arbetsförmedlingen skulle ha tagit kontakt med min eventuella praktikplats idag, men en annan från arbetsförmedlingen ringde mig idag och sa att min handledare är sjuk... Hoppas hon är frisk snart så hon kan kolla upp min praktikplats så fort som möjligt... :/

Väntar på att M ska sluta jobba, vilket han gör snart (vid fyra) och att han ska komma hem till mig! Längtar efter honom och jag är kramissugen ;) haha!

Vår vaktmästare var här och satte upp en ringklocka till dörren för en liten stund sedan (som ni kanske läst innan har vi fått en ny ytterdörr och man hör inte lika tydligt om någon knackar på längre så nu har vi fått en trådlös ringklocka. Hoppas inte den tar emot signaler från grannens klocka under bara, haha! Kan juh bli lite spännande då ;) Fanns jättemånga ringringsignaler att välja på, we wish you a merry christmas b.la. om man känner för det i juletider eller så, haha! ;)
(Jag föredrar nog ett vanligt, kort och enkelt pling-plong dock ;)


Dags för skolarbete nu som sagt!
Todeloo!
/L




(Bild från argalappen.se)

Kommentarer

Postat av: Gossanfoto

Publicerad 2012-04-23 16:01:07

Sv: Haha, jaa, visst är hon söt? :) Under bilden står det vad hon heter och vems det är... Det är min väns hund, hon heter Cissi.

Låter trevligt!

Välkommen tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela