PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Frisyrer

Publicerad 2012-04-10 22:01:56 i

Jag tycker det är så himla svårt att göra något med mitt hår. Känns som att jag bara kan ha det rakt. Men jag vill kunna göra så mycket mer. Slarviga knutar, lockar, flätor. 

Har ofta inbakad fläta i luggen. Men vill lära mig utbakad. Verkligen älskar flätor (speciellt slarviga)! Övning ger färdighet, eller? Jag har ju inte tålamod för att träna så mycket på mig själv, får nog be lilla s att ställa upp :P

 

 

 

 

Det är nu jag saknar mitt långa hår...

 

/E

Kommentarer

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-11 11:18:07

sv: Ja att klanka ner på ett oskyldigt litet barn är det lägsta man kan göra, vidriga människor. Kram och tack för din kommentar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela