PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag har universums finste kille ♥

Publicerad 2012-04-11 13:37:03 i Lina,

När jag kom hem i måndags kväll hade M lagat god mat till mig, lax med pestotäcke som han hade gjort själv, pressad potatis, sallad med fetaost, kall sås och massa citron! Han hade dessutom bakat en hel tårta till mig!


Världens finaste och godaste tårta!

(Tyvärr hade kattmaran varit uppe på bordet och slickat i sig grädden på halva tårtan så vi fick skära bort en stor bit :( Jädra katta! )


Älskade M hade även köpt ett litet citronträd till mig, eftersom han vet att jag älskar citroner så mycket! Hoppas jag kan klara av att sköta om det :)


Todeloo
/Lina

Kommentarer

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-11 14:46:41

sv: bra gissat :D finns en ny omgång uppe nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela