PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Schizofreniväder!

Publicerad 2012-04-18 19:33:35 i Lina,

Tjena mittbena!

Här har snöat hela dagen med början igår kväll, blir knäpp snart! JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU!!!!! När jag gick till bussen i morse hade jag både mössa och huva på jackan upp över huvudet plus att jag höll för med händerna så att jag inte skulle få massa snö i ansiktet, ÄNDÅ fick jag det och min mascara började rinna. KUL, inte... Tur att jag var förutseende nog och hade med mig topspinnar och mascaran med till skolan iaf så det gick att rätta till någorlunda. Next: waterproof mascara?? Jag vill ha vår, sitta med bara ben på balkongen med nosen vänd mot solen och en kopp kaffe i handen! Just det, precis så!

Idag har dom varit och bytt vår "ytterdörr". Jag vet inte om den är så mycket snyggare än den förra (den var skitful!), jo lite kanske men den släpper inte in lika mycket ljud iaf och det är juh positivt!
Snart ska jag lägga mig i sängen, bädda ner mig under täcket och titta på arga snickaren/bygglov. Förhoppningsvis får jag med min kära björn upp från soffan också där han just nu ligger och snusar sött ;)

Vad har ni gjort idag?? :)






Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela