PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Trötta är vi allihopa!

Publicerad 2012-04-05 19:57:31 i

Har precis nattat lilla s, och när jag kommer ut från hennes rum så ligger stora S och sover i soffan. Jag är med supertrött och kommer säkerliken somna tidigare än vanligt. 

Men strax dax för lyxfällan!

 

Grymt sugen på cola. Eller jag tror det är cola... Ni vet när man är riktigt sugen på någonting, men inte vet vad.. just så är det nu för mig. Tror det är cola.
Någon som kan skicka hit? :)




/E

Kommentarer

Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Publicerad 2012-04-05 22:08:46

Svar: Tack snälla!

Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

Publicerad 2012-04-06 17:50:10

Vill bara önska dig en glad midsommar och önska dig en bra start på det nya året nu när de är alla hjärtans dag helg.

Hoppas du haft en bra första majfredag hittills!

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-04-07 08:34:07

Har precis skickat över ett 6 pack 1½ liters!

Glad påsk!



ha ha ha Älskar profilbilden! ; )

Men Påsen borde sitta på mitt huvud istället

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela