PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vardagslyx

Publicerad 2012-04-04 07:58:32 i

Stora S har gått till jobbet och lilla s sover fortfarande. Inte konstigt, med tanke på att hon var vaken 45 minuter i natt och tjatade om att gå upp eller titta på TV. Men nej tack, det var inte jag så sugen på. 
Resulterade som sagt i att hon fortfarande ligger och sover. 
Jag ska passa på att göra mig iordning och äta frukost, har möte lite senare. Sen får vi se vad lilla s och jag hittar på i eftermiddag. Lite lek i trädgården kanske? :)


/E

Kommentarer

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-04-04 08:23:07

God morgon!

Hur är de med dig?



Vilken fin blogg!

Kram !

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-04-04 13:09:41

jo men tack de e fint!

nej jag har varit i stan , nu ska jag fixa lite till loppisen:)

Vad gör du sj?

Hoppas du får en fortsatt fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela