PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

14-år och 2-år, på samma dag.

Publicerad 2012-08-15 22:39:00 i

Natten till idag var det 14år sedan min pappa gick bort. FJORTON år!! Hur gick det till? Vart tog tiden vägen? Är det så längesedan jag träffade min pappa? Min älskade pappa, som försökte utifrån sina förutsättningar. Han gjorde det bra, trots allt.
Trots allt så gjorde han det bra. Mycket bra, han var, är och förblir världens bästa pappa och jag är tacksam för den tid jag fick med honom.
Jag kände mig älskad av honom.
Att han älskade (älskar) mig tvekar jag inte det minsta på, och det är det viktigaste. Det skänker tröst.
Men jag saknar honom.
Det finns så mycket jag undrar över. Så mycket jag vill fråga. Så mycket jag vill berätta. Så mycket jag vill visa. Så mycket jag vill att han ska uppleva tillsammans med mig.
Men jag vet att han är med mig ändå. Fast i en annan dimension. Det skänker också tröst och ger ett visst mått av styrka.
Jag älskar dig pappa, vi ses igen. Men först ska jag leva lite till :)
Ta hand om Nicke, ge honom kärlek. Hälsa alla andra nära och kära som också finns där du finns.



Idag är det även Kimmies 2-års dag!!!
Grattis älskade Voffe, hoppas du haft en fantastisk födelsedag! Saknar dig och älskar dig!!
Tass och kram från Lillmatte.



Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela