PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

En torsdag i mitt liv

Publicerad 2012-08-09 10:58:49 i Lina,

Goddag!
Ännu en torsdag i mitt liv. M brukar vanligtvis komma hem torsdagar när han ligger ute och jobbar, men inte idag inte! Nehedå, först imorgon kommer han.
I kroppen känns det oroligt, som vanligt. Spänner mig för olika saker. Kommande saker jag verkligen inte ser fram emot, "måsten" som tynger ner och gör mig lite virrvarrig.
Tänkte göra mig lite kaffe nu iaf. och ta tag i i disken så jag blir av med den, det går fort att diska iaf. eftersom det inte är så mycket :)
Och hörrni, ni missar väl inte Sommar med Ernst ikväll kl.20.00 på tv 4?! Ett riktigt mysprogram :)


Heeeej!
(ser ut som en tant...)


På tal om morötter... Ett sådant här träd vill jag ha i min trädgård när jag blir stor^^

Häftigt, eller hur?? :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Fina Frun *TÄVLA om en Personlig Almanacka*

Publicerad 2012-08-09 13:28:29

Åh ett sånt träd vill jag också ha :)

Svar: Ja, visst är det fantastiskt!! Tänk att gå ut i trädgården med en kopp kaffe och sätta sig i sin egen, äckta trädstol :)Kul att du kikade in på vår blogg, välkommen igen! :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela