PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Erkänner...

Publicerad 2012-08-27 12:26:46 i Lina,

-Okej okej, jag erkänner..!

Jag är bra sugen på en ny telefon, eller jag borde nog säga dator-som-man-kan-ringa-med? Speciellt med tanke på att min nuvarande telefon lever ett eget liv, höjer och sänker ljudet lite som den vill, knastrar under vissa samtal, lägger av efter samtal längre än två minuter emellanåt. Inte helt normalt va?
Annars trivs jag bra med min röda Sonyericsson W995. Speciellt att sms:a med, det går snabbt som ljuset för mig. Däremot har jag ganska "svårt" att skriva sms på en smartphone... Men det är väl en vanesak^^

Frågan är bara, är jag redo att bli robotifierad??




Samsung Galaxy S3

Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela