PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Godmorgon, godmorgon!

Publicerad 2012-08-04 08:06:52 i Lina,

Här sitter jag, själv i M´s t-shirt och bara morgonmyser i soffan. M har åkt i väg en stund, eller snarare ett par timmar för att fiska och plocka hjortron med Samuel.
Plocka bär och fiska är inte direkt några favoritsysslor för min del, hehe.

Sitter och kollar på "Sally", hon är så rolig! Många gånger tycker jag faktiskt att vi är rätt lika hon och jag, haha!
Blir snart lite frukost också och senare ska jag köra och handla lite. Vi ska ha gäster i kväll och ska bjuda på middag. Samuel, Moa och troligtvis Patrik är det som kommer.
Beställde förresten "Sally"-boxen från CDON.com och jag blev lika förvånad som förra gången att det gick så snabbt att få min leverans.
Jag beställde på efm och på morgonen därpå fick jag ett sms att mitt paket var inlämnat på posten, samma efm ligger paketet i brevlådan! Fantastiskt! :) Bra service kallas det!

 

Nananana, nananana, nänänänä, nejnejnejnej...! Haha!!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela