PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Guldstjärna

Publicerad 2012-08-25 14:35:18 i Lina,

Jag stannade inte särskilt länge i stan, alldeles för många ettriga männskor och pimpinetta damer för att jag skulle kunna trivas ^^ Men jag fick med mig några saker hem som jag behövde.

Mineralpuder, ansiktsrengöring, ansiktsvatten och dagkräm, allt från The Body Shop. Dessutom var det "tag tre betala för två" på alla ansiktsprodukter. 
Jag förnyade även mitt medlemsskap och fick 50% på mineralpudret PLUS att jag hade ytterligare en check på 100kr! Peeeeerfekt!
Köpte även mascara x2 (en från the Body Shop och en från IsaDora som jag köpte på H&M som redan var nedsatt och eftersom det är klubbdagar nu fick jag priset sänkt med ytterligare 10%!)
Köpte även sockar till M som han bett mig om. 3 st 5-pack. Tag tre betala för två på Cubus, peeeeerfekt!

Skulle egentligen köpt lampor på Clas Ohlson också, men jag stod och velade om vilken färg jag skulle ta men kom inte fram till något, och jag kunde juh inte stå där hela dagen.... M får följa med och säga vad han tycker istället. ^^




Sedan gjorde jag en annan sak när jag var inne på The Body Shop som inte alls är likt mig, och lite stolt är jag allt.
Jag frågade om det finns möjlighet till att göra praktik där...!
Tjejen jag pratade med visste inte, och kunde väl inte svara på det själv eftersom inte hon är personalansvarig men hon tyckte absolut att jag skulle lämna in mitt CV och så sa hon att där nästan alltid behövs extrapersonal kring jul och så. Vi får väl se om det blir något där.
Men det är inte det som är "grejen" i detta sammanhang, utan att jag gjorde någonting som jag har JÄTTESVÅRT för. Kanske inte är så lätt för andra att förstå. Speciellt inte för dom som har attityden "Det är väl bara att gööööööööra!"...
Men det skiter jag i, för idag är det jag som får guldstjärna av mig själv, så det så!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela