PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag lever

Publicerad 2012-08-20 09:25:11 i

Har bara haft väldigt mycket att göra i helgen. Eller.. mycket och mycket, men lilla familjen har varit ute på lite olika äventyr och jag har inte velat haft tid för att blogga. 

Igår var vi iaf ute och fiskade vid Tegelbruksdammen i Hyllinge. Första gången lilla s var med på fisketur, hon tyckte det var roligt i början.. men sen blev det långtråkigt. Haha. (Jag förstår henne). Vi var där ett par timmar mitt på dagen, så någon fisk fick vi inte. Nästa gång, åker vi nog dit tidigt på morgonen och har frukost med oss ist. Det var liiiiiite för varmt igår :)
 
Denna veckan börjar dagis igen för lilla s. Vilket hon ser fram emot, både att få träffa fröknarna, kompisarna och få åka till skogen (hon går som sagt på utedagis). :)


Idag blir nog en latedag för mig och lilla s. Vi hade tänkt rengöra hennes pool så hon kan bada i den. Och sen måste jag vetkligen dammsuga och plocka iordning lite. Men förutom det, så blir det en slappedag.


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela