PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Sms-konversation

Publicerad 2012-08-26 20:46:09 i

Haha. Måste bara dela med mig av det här. :D
Har min gamla HTC på blocket, och idag fick jag ett sms av någon som ville köpa den.  Så här löd konversationen.
 
Han - Vill du släppa din mobil för 600
Jag - Nej, tyvärr
Han - Ingen av dom
Jag - Har bara HTCn på blocket. 
Han - Ok vad kostar den?
Jag - 800 kr
Han - Du vill inte skänka den så kommer jag direkt
Jag - Nej.


Haha, asgarvade när jag läste det. Det måste varit ett skämt. Vem annars tror att jag skulle skänka bort den, om jag sätter ett pris på 800kr och inte vill gå ner till 600kr?
(Nej, men kom du direkt så får du den gratis. Varför glömde jag skriva det i annonsen?
Idiot! 
 

/E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela