PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Spark i baken

Publicerad 2012-08-14 12:31:18 i Lina,

Hej!
Blir ett snabbt inlägg nu bara eftersom jag strax ska bege mig till arbetsintervjun. Eftersom jag inte är helt säker på vart stället jag ska till ligger vill jag ha god tid på mig så jag kan snurra och irra runt utan att stressa^^ Men jag har letat mig fram till ställen förr utan att veta vart jag egentligen ska så förhoppningsvis går det bra denna gången också.
Var på arbetsförmedlingen innan idag också, fick väl inte ut så mycket av det nu heller men jag är glad att jag fått en handledare som passar mig och som lyssnar på mig och försöker ta hänsyn.

Nu ska jag göra mig i ordning och sparka mig själv i baken (om det nu går ^^), det betyder juh tur, inte sant?! ;)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela