PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tidig morgon

Publicerad 2012-08-13 05:52:13 i Lina,

Klockan är bara lite mer än halv sex och sover jag min djupaste törnrosasömn? Nej. Inte det.
M åkte precis iväg för att jobba och kommer först hem på torsdag... Jag vill inte vara i från honom.
Idag har vi dessutom vår ettårsdag, igen! Grattis till oss!
Trots djupa dalar och och höga berg så älskar jag M så otroligt mycket!! Jag vill alltid vara med honom!

Vi har haft en fin helg tillsammans iaf. Ätit gott, hyrt film, Nolia, tittat på hans älgtorn m.m. Nu hoppas jag bara att dagarna går fort tills på torsdag, sen kan tiden sakta ner igen till nästa måndag.

Får se vad som händer idag. Jag är inte på mitt bästa solskenshumör och hoppar inte jämfota av glädje precis över det faktum att jag är själv, igen. Jag ska iaf. tvätta och diska idag, det ska bli roligt. Så får jag spä på mitt härliga solskenshumör lite till ^^

Dessutom är katten knäpp. Hon saknar nog en karl och fattar inte att det är i mars man ska hålla på så där som katt. "Jama", kurra, purra, skrika, åla sig, märka revir... (fast helst inte alls, jag har varnat med att jag kommer mata henne med whiskey om hon inte lägger av ^^)

Todeloo.
/L


Universums finaste och bästa kille och hund! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela