PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

A quiet moment

Publicerad 2012-12-05 10:10:05 i

Har precis lämnat lilla s på dagis. Var lite i valet och kvalet om jag skulle lämna henne i dag, då hon blivit förkyld. Men eftersom hon inte har feber eller är slöare än vanligt, så fick hon välja. Hon ville dit. 
Så nu sitter jag här. Kacper sover och här är helt knäpptyst. Väldigt skönt faktiskt. Det enda jag hör är när jag trycker på tangenterna här på datorn. 
Har bestämt mig för att inte göra allt för mycket i dag heller. Dammsugning och damma av lite lätt bara. Annars ska jag bara vila, (tror att jag lärt mig hur man gör nu). Så ska sätta igång lite julmusik strax och få lite "städkänsla" tänkte jag. 

Ruskigt kallt ute idag. Solen skiner men det blåser och är säkert flera minus ute. Termometern har gått sönder, men tippar på runt -4 iaf.
Och eftersom jag varit så lat och inte tagit några riktiga vinterbilder ännu, så får ni nöja er med förra årets ;) 

 
 
 
 
 
 
 
/E
  
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela