PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Bra Lucia-dag!

Publicerad 2012-12-13 22:58:00 i Lina,

Det har varit en bra dag idag och kvällen blev ännu bättre när M äntligen kom hem! Efter att jag kommit hem från hästpysslandet, där jag idag åkte/körde hästhoppla och vagn så kände jag mig bara så glad.  Bestämde mig för att bara tänka positivt. Njöt av att köra bilen hem, visst har jag sagt att jag älskar att köra bil? själv. ^^ Hihi, körde en annan väg hem, bara för att. Var osäker på om jag skulle hitta, men jag kände igen mig rätt bra så det gick bra hela vägen.
Det har liksom inte hänt något speciellt idag eller att jag gjort något speciellt, alltså jag menar extra ordinärt men jag har bara mått så bra idag. En härlig känsla, som jag gärna behåller längre. Jag har mått bra en hel dag!
För er kanske det inte låter så märkvärdigt, men för mig, av många anledningar är det i sig lite extra ordinärt. Tack för det.
Imorgon ska vi klä julgranen och baka pepparkakor har vi tänkt, myspysigt! Jag känner mig rätt trött nu, kanske att vi går och lägger oss snart, eller ej. Vi får se. Bläddra i senaste numret av Allt i hemmet eller virka lite till, Åh! Livet, ibland är det bara så fint.
 
 
Glad Lucia-kväll till er!
Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-12-13 23:24:16

Vad härligt med en må-bra-dag! Det tänker jag ha imorgon :)

Svar: Ja! Hoppas din dag var bra och även denna blir bra :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela