PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Frulle på sängen och snöskillnader!

Publicerad 2012-12-03 10:53:00 i Lina,

Igår var vi hemma hos M´s f.d. arbetskamrat och lämnade igen en förstärkare vi hade lånat. Vi blev kvar där längre än vi hade tänkt för det blev så att vi såg en film.
Men det är ganska lustigt, dom bor ca 2 mil ifrån stan och dom hade fått 80cm snö på 20 timmar! Medans vi i stan har fått ca 10cm. Men det räcker. Det blir så bökigt annars, jag vill bara ha snö för känslan och mysfaktorn, inte för att skotta, ha svårt att få ut bilen eller vara rädd för att få sladd på bilen, eller klä mig i 15kg kläder :P Nej, usch och fy!
(Men visst, köra skoter är jäkligt kul så då behövs det en del snö, men man kör ju ändå inte inne i stan så här kan den hålla sig på 10cm gränsen^^) Men tydligen ska det komma mer snö ikväll och imorgon, jag tror iallafall att snön är här för att stanna nu.
När vi kom hem därifrån ställde jag mig och gjorde frukost^^ Så himla skönt att bara gå upp, koka te och plocka fram mackorna ur kylen. Sedan kröp jag ner i sängen igen och åt frukosten där^^ Mys-pys!



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela