PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ingen solskensdag

Publicerad 2012-12-15 13:05:31 i Lina,

Hello sunshine... Eller NOT!
Nej, jag har ingen bra dag idag. Jag ville inte gå upp idag, inte för att jag är trött, eller jo det också men mer av anledningen att jag inte är på humör som sagt...
Tråkigt med tanke på att vi förmodligen ska ha lillejul med Samuel och Moa ikväll... Aja, hoppas det blir bättre snart. Helst skulle jag vilja lägga mig i sängen igen och dra täcket över mig och bara glömma bort den har dagen typ.
Gaaaaaah! Jag blir inte klok på mig själv! Finns det fler som jag?
För det känns inte så, det känns som att jag är ensam i världen om att ha det så här. Upp, ner, upp, ner som en jävla berg-och-dal-bana och rolig är den fasen inte!

Nu ska jag dricka upp kaffet och äta mackorna M gjorde till mig innan han gick idag (ja, han är i skogen, som den björn han är...) och virka lite, kanske det kan lyfta upp den här dagen lite.


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela