PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Inte än.

Publicerad 2012-12-11 20:59:54 i

Nej då, ingen bebis har kommit ännu (hon får gärna titta ut i morgon istället 121212) . Har bara haft fullt upp idag :)
Går ju in i vecka 38+0 idag, och var hos barnmorskan i förmiddes. Huvudet var fortfarande ruckbart. Tog de vanliga kontrollerna och allt ser bra ut. Bokade en tid till nästa fredag och min bm säger samtidigt "ja, vi får väl se om vi ses då". När hon sa det så fattade jag verkligen hur nära det är nu. Det har på något sätt blivit en vanesak att gå runt med den stora magen och känna att det sparkar och har sig. Känns konstigt att magen snart är borta och att lillan snart är här.
Känner fortfarande ingenting. Men allt kan ju hända. När som helst

Efter mötet mötte vi upp Nina. Strosade runt lite i stan innan vi åkte hem till oss. Mysigt, mysigt. Nästa gång vi ses kanske våra bebisar är här. :)

Stora S kom hem och vi sa först att vi inte skulle åka och handla idag, men det blev så iaf. Märkte att vi inte hade så mycket mat hemma. Vilket kan vara en fördel om man ska äta. ;) Har precis nattat lilla s nu och jag är helt slut. skönt att sätta sig ner och bara koppla av. 

I morgon måste jag lägga upp lilla s lucialinne och fixa kronan och laga min favorit BH som lyckats gå sönder. Ska även lägga upp en magbild från denna veckan och skriva lite om vad som händer och vad jag känner nu. :) 



/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-12-11 22:09:48

Åh du förstår inte hur skönt det är att se att du fortfarande har bebisen kvar i magen. Nu har nästan ALLA gravida bloggar jag läser fått sina barn så jag var rädd att du också åkt in när du inte skrivit något och lämnat mig som ensam kvar här i gravid-djungeln ;)

Svar: Haha, tror inte du behöver oroa dig. Känns som du kommer få din lilla före mig ;)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-12-11 23:09:13

Tss! min vägrar lämna boet. :P

Svar: Min med. Skulle inte förvåna mig om hon kommer den 23e eller 24e :P
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela