PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Inte rätt tidpunkt

Publicerad 2012-12-18 18:47:30 i

Har känt mig halvkrasslig hela dagen. Ögonen och näsan är rinniga och det känns som en riktig brakförkylning kommer komma när som helst. Kan säga att jag varken har tid eller lust med det just nu. Tänk att ligga inne på förlossningen med värsta förkylningen. Förlossningen är ju jobbig i sig, och sen att vara trött och hänging på grund av en förkylning är nog inte det bästa. Sen är det ju faktiskt jul om en vecka. Jag vill helst slippa ha förkylning då!
Har försökt kurera mig med varma drycker och tee med massor av citron i. Skulle ha städat och så idag, men vilade upp mig för att inte göra förkylningen värre. Får väl ta det lite pö om pö, för städas behövs verkligen.



/E


Kommentarer

Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

Publicerad 2012-12-19 08:23:48

håller tummarna för att du snabbt känner dig frisk och kry gen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela