PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Nedräkning

Publicerad 2012-12-16 21:01:00 i

I morgon börjar vi på listan som ni gissat, i morgon och en vecka framåt. Syster är den som gissat att lillan kommer i morgon. Sorry sis, men tror du gissat fel ;) Vi får väl se om det är någon som gissat rätt. Ingen utav er har gissat på själva BF-datumet (den 25e), eller att jag går över tiden. 
Själv tycker jag hon kan komma måndag, tisdag eller får hon vänta till efter nyår (för hennes egna bästa). Men hon kommer garanterat komma mellan den 23e och 26e. Skulle inte förvåna mig ;) Haha.


Syster 17e
Denise 18e
Linas mamma 19e
Mamma 20e
Mathilda 21a
Jennie 22a
Rebecka, Nina 23e
Lina, Karolina 24e


97% avklarat, 8 dagar till BF :)
 


Måste tillägga att hon klart är välkommen när som, och när hon känner sig redo! :)


Lilla s bara någon dag gammal


 
/E

Kommentarer

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-12-16 21:13:01

aaawe man ser verkligen att det är hon ! :)

Svar: Eller hur :))
positivaarne.blogg.se

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-12-16 21:59:07

Jag kommer så klart sätta rätt på dagen ;) Men jag blir fortfarande sur på dig om du föder före mig ;)

kram!

Svar: Då måste det ju börja sätta igång snart om det ska bli den 18e ;) Haha. Jag blir sur på dig om du får före mig. Så det så! :D
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela