PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

NEJ! Jag har inte fött. Än.

Publicerad 2012-12-20 17:04:28 i

Har bara inte haft igång datorn förrens nu. Har suttit hela dagen med lilla s och pysslat, och vi har varit en runda på dagis och hämtat hennes saker. Tänkte att det är likabra att ta hem allt och tvätta det. Sen tror jag lite av extrakläderna är för små. Så ska rensa ut det med. 

Nä, lillan har nog inga funderingar alls på att komma ut. Jag går rastlös om dagarna och försöker hitta minsta lilla tecken på att det är på G. Det är lite frustration att hon inte vill komma ut ännu. Självklart vet jag att det är 4 dagar kvar till BF, och kan kan gå över 2 veckor med. Men har hela tiden varit inställd på att hon kommer tidigt. Det har kännts så. Men nu tror jag hon kommer runt jul. Mellan den 23-26e.
Vill hon inte komma i morgon eller absolut senast lördag, så får hon allt bli kvar till januari tycker jag ;) Även om det blir svårt att planera jul och nyår då bara. 
Haha, ja, jul. Vi har inga planer alls. Lilla s åker till sin pappa på söndag och stannar till över nyår. Så det blir bara jag och stor S här hemma. Vi ska väl ha lite mysjul för oss själva och bara ta hand om varandra. Vi vågar inte åka iväg någonstans. Ifall att liksom. 

Nä, måste sätta igång med kvällsmaten. Ville mest bara få sagt att det inte kommit någon bebis. Än. 
(Väldigt många som frågat)


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela