PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Nu får du komma!

Publicerad 2012-12-10 13:54:00 i

Har ju fått in vagnen och bäddat rent den. Det som ska göras är att pumpa hjulen och åkbrädan ska sättas på. Men den står inne och samlar vår doft nu. Har ju lagt ut väskorna och babyskyddet i bilen. Mobilen ovanför spjälsängen ska sättas dit idag. Fick hem gåstolen för några dagar sen.. vet att det egentligen är väldigt tidigt, men när man får ett bra pris, så får man ju slå till. En sak mindre att tänka på sen. :)
Nappflaskorna tänkte jag att jag skulle koka idag, napparna har jag redan kokat. Ja, sen är nog allt klart. Väntar mer eller mindre bara på att hon ska komma nu. Känner inga förvärkar, inga sammandragningar.. ingenting ännu.. mer än lite foglossning på kvällarna. Känns som magen sjunkit enormt  sen sist jag var hos BM, så hoppas hon säger att hon är fixerad nu. Då känns det som att det är lite närmre iaf. Även om jag inte tror att jag kommer gå över så är det MAX en månad kvar. (25e är det BF, alltså 15 dagar kvar).  Men tycker att du kan komma till oss nuuu! :)






Era gissningar
Syster 17e
Denise 18e
Linas mamma 19e
Mamma 20e
Jennie 22a
Rebecka, Nina 23e
Lina, Karolina 24e

Och åter igen, ni som inte har gissat än. Var gärna med! :)

/E

Kommentarer

Postat av: Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Publicerad 2012-12-10 16:56:46

Maud sa förra veckan att han nästan fixerat sig..! Vill inte att han ska titta ut ännu! :/

Svar: Nä, fast sen och andra sidan så fixerar bebisarna sig snabbare på förstfödeskor. Och på omfödeskor behöver inte bebisen fixera sig förens typ samma dag. :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Publicerad 2012-12-10 20:39:57

Svar: tja jag blev, KANSKE, lite lugnar men ändå, det känns så slutgiltigt när han fixerat sig... men tror han gjort det nu, för det kan sticka till när jag gör ganska mycket :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela