PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Onsdag

Publicerad 2012-12-19 09:40:00 i

Sitter som vanligt och äter frukost framför TVn, mysigt så. Och man får faktiskt lyxa till det när man är ledig. :) Har sovit sidådär i natt, bebis har inte velat ligga i dom ställningarna som jag har velat, så det resulterade i att jag var vaken typ 2h i sträck i natt. Var nära på att gå upp och ta mig någonting att äta, men var rädd för att väcka dom andra här hemma, så låg snällt kvar.
Inte så mycket planer idag. Känner mig fortfarande lite förkyld, men ändå lite bättre än igår. Hjälpte citronteet måtro? Ska iaf få gjort lite småsaker som jag skulle gjort igår. Dammsuga, plocka i ordning och posta lite julklappar. :) 

Stort lycka till till Denise idag, som ska in och se om hennes lille bebis vill titta ut idag, efter ha haft värkar hela natten. Hon har egentligen BF den 29e. Är så glad för hennes skull och hoppas allt går bra för henne.
Sa jag inte att du skulle få innan mig? ;) 



Snälla bebis, jag är så nyfiken på vem du är. Kom ut nu! :)


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela