PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Rocky Roads

Publicerad 2012-12-06 10:20:32 i

Sitter och försöker få i mig lite frukost. Men har börjat få lite sura uppstötningar.. har inte haft det alls mycket innan under graviditeten, så hoppas det bara är något tillfälligt. Vill inte få massa trams så här på slutet.

Klockan är redan över tio. En timma sen jag lämnade lilla s på dagis och vad har jag fått gjort? Ingenting! Eller jo, var i affären, bryggt kaffe till stora S och hans jobbarkompisar.. och slängt i en maskin tvätt. Men inget utav det jag skulle vilja få gjort. 

Blev väldigt sugen på att göra Rocky Roads när jag var i affären, så det blev att jag köte hem lite ingredienser till det. Lite dumle, nötter, minimarshmallows, skumtomtar och choklad.
Hur brukar ni göra dom? Bara smälta chokladen och hällla i det ni vill, eller följer ni något recept? :)




/E

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-12-06 12:21:31

Aldrig testat men är sugen på det. Allt som är enkelt att göra o går fort är tilltalande just nu ;-)

Svar: Haha men eller hur. Just därför jag blev sugen på att göra dom, finns det något lättare liksom? Är man dessutom höggravid och ska ha en 4-åring med i baket, så får det inte ta för lång tid nu ;)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela