PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Trams

Publicerad 2012-12-05 21:20:00 i

Stora S har eldat som en galning ikväll. Jag som svettas som en gris i vanliga fall, när vi har runt 20 grader här inne, kan ju tänka er hur jag känner mig nu när det är 26 grader varmt. Håller med andra ord på att svettas ihjäl. :O Om jag fick bestämma skulle det vara 19 grader dygnet runt här inne. Mycket skönare, fräschare och behagligare. Nu blir man ju bara trött och hänging. 

Nattade lilla s vid halv åtta. Hon är fortfarande vaken, gick precis in till henne och sa till att hon allt fick ta och sova nu, då det är dagis i morgon. Då sitter hon med precis ALLA nallar hon har och leker med dom. Tokfisen. Hon har kommit in i en "Jag-bestämmer-i-mitt-rum-period" just nu. Men riktigt så funkar det inte. Inte än. 


Bebis lever loppan och försöker tänja ut min mage ännu mer. Sparkar och rör sig som bare den. Men det är mysigt :) 

Nä om man skulle få i sig någonting att äta, är jättehungrig. men vad? (den där eviga frågan)
 

/E



Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-12-06 06:45:54

I den fasen är min Alex också. "Du bestämmer inte i mitt rum" säger han.

Svar: Hur gammal är Alex? Haha, ja dessa små alltså. Man känner lite att "tänk hur det blir i tonåren!" Haha
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela