PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Typiskt...!

Publicerad 2012-12-11 15:56:00 i Inredning, Lina,

Som jag skrev i ett tidigare inlägg idag så var jag sugen på att beställa ett överkast, men eftersom måttet inte stämde så blev det icke det... Då kom jag att tänka på en annan sak jag velat ha i flera år men inte haft pengar eller plats att ställa den på men nu så tänkte jag att med 50% rabatt måste jag ju passa på! Men tror ni inte då att den är slutsåld.. :( Typiskt! Men det var väl någon himla meningen med det också... pffffft!

Golvljusstake, så himla fin!


Todeloo!
/L



Pssssssst, Emily! Man blir ju lite nyfiken, vart håller du hus? BB? ;) Vi kan ju hoppas det för dig och Bebis skull men då har ju jag gissat helt fel, julafton sa vi ju ;) fniss!

Kommentarer

Postat av: Märta Berglund

Publicerad 2012-12-11 16:20:27

Hej finis!! Kan inte du kika in på min blogg och lämna en fin liten kommentar?? Skulle bli jätteglad ifall du ville det!! Puss på dig!!<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela