PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ut- och invänt babianarsle

Publicerad 2012-12-19 13:14:00 i Lina,

Måste skriva av mig lite trams som finns inne i mig innan jag kan ta tag i den här dagen känner jag. Vilket jag borde gjort för länge sedan... Borde borde borde, måste, måste, måste... Äääääähhhhhhh! Varför då? Vem är det som sätter dom kraven på mig? Ja, till största delen jag själv.
-Lugna nu ner dig Lina. Du vet ju om att du är mer av en nattuggla än någonting annat och får oftast mer lust och därför mer gjort på den senare delen av dygnet, och det är också bra. Alla är vi olika, acceptera det så känns det bättre.
Ahmenjustejaaaa.... Så vare juh! ;)
Hehe, ja som ni ser, bara massa skit som skrivs ner nu, men som ändå är nödvändigt, kind of...
Jag har dragit i gång Alesso i högtalarna så det är värsta partyt här i lägenheten, vem vill städa och annat tråkigt då liksom ;)?! Hehe...

På tal om något helt annat råkad jag (ja, råkade!) hamna in på ett klipp där en kvinna helt plötsigt födde barn. Den skulle jag aldrig sett. Så jävla intensiv video att jag blev helt paralyserad och kunde inte förmå mig att gå därifrån. Fy fa-an säger jag bara! Det är ju inget man ska se om man inte vill bli rädd för att föda barn vill säga. Det såg ju för fan ut som ett ut- och invänt babianarsle och fick mig till att nästan vilja krypa in i min egen livmoder och bara: -AAAAAAAAAAJ, nej förihälvääättääää rör määäj eeennteeeeee! Och sedan dra mig till ett liv som nunna, kloster nästa! (Sorry björnen...^^) Hahaha!
Jag är inte avundsjuk på dig Emily gällande den biten, inte ett dugg. Men uppenbarligen får man ju ut något väldigt, väldigt fint och ovärdeligt av det.
Men liksom, när är det killarnas tur undrar jag?! Dom får ju ut samma sak av det hela men har bara fått del av det roligaste av processen liksom och lämnat över den tickande bomben till kvinnan, tack tack tack! Eller borde jag skriva tick, tack, tick, tack, oj vad jag sprack!? ;9 Uffa!


Kanske kan det bli något av den här tösen också, eller vad tror ni? Mihihihi!



Nej, nog pladdrat för nu, tjobbalobba!
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela