PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vinteridyll

Publicerad 2012-12-06 15:14:59 i Lina,

Åååååååååhhhhhhhh!!!! Jag hade precis skrivit klart ett inlägg som bara försvann... Grrrrrrr!

Dagen idag började inte tio-i-topp om man säger så^^ Jag gick ut till bilen direkt efter att jag klivit upp ur sängen och satte på motorvärmaren, trodde jag... Men det visade sig att den var inte ikopplad i bilen -_-
Jag fick även borsta av ca 3dm tung snö innan jag kunde bege mig.
Småsladdade flera gången på vägen dit, men det gick bra :)
Väl framme vid stallet blev det hästpysslande och idag red vi och det var så himla mysigt och riktigt idylliskt att rida i skogen :)

Nu väntar jag på att M ska komma hem. Då ska vi äta och sen ska vi kanske jogga ikväll, beror lite på om jag hunnit tina upp tills dess eller ej, jag fryser fortfarande och det gör faktiskt ont när fingrarna slår mot tangenterna :( Isch!

Visst der det mysigt ut? :)


Det finns jättesöta får i samma stall som hästarna, förra gången jag såg dom var dom typ lamm. Oj, vad fort dom växer, söööötnosar!
 

-Får får får?
-Nej, får får lamm ;)
Och avslutningsvis en bild på världens finaste lilla snöboll^^ Kimmie <3


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela