PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Annorlunda kaffesug

Publicerad 2012-02-28 12:48:47 i Lina,

M åkte "precis" tillbaka för att jobba, han var hemma på lunch. Mysigt att vi kan träffas så här på dagarna nu :)
Så nu är jag själv igen med djuren. Tänkte snart sätta igång och pyssla lite, har inte bestämt mig riktigt för vad ännu... Vi får väl se ;) och ni får väl se, senare.

Solen kommer och går idag och vi har plusgrader! Härligt, det var längesedan! VÅREN ÄR PÅ G!!



Förresten, så här såg min frukost ut i morse, med kaffe! Jag dricker aldrig kaffe på morgonen, vet inte varför denna dagen skulle börja annorlunda? Haha, men jag föredrar nog fortfarande eftermiddagskaffe faktiskt, då kaffesuget infinner sig på riktigt ;)

När dricker ni helst kaffe? Morgon eller eftermiddag?



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela