PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Arne

Publicerad 2012-02-21 14:45:17 i Lina,

Det här med positivt tänkande

*Jag är glad för att jag ätit citron i dag, i går och i förrförrgår, LOVE IT!
*Jag är glad för att det bara är två nätter kvar innan M kommer hem igen!
*Jag är glad för att vi fått tätat sovrums- och vardagsrumsfönsren.
*Jag är glad för att jag har lite choklad hemma att smaska i mig.
*Jag är glad för att jag har två helt underbara kaniner och en katt (även om hon kan vara lite överjävlig ibland, haha!)
*Jag är glad för att vi börjat pyssla lite i lägenheten nu och ser fram emot nästa projekt.
*Jag är glad för att de flesta männsikorna jag har omkring mig är så väldigt fina människor!
*Jag är glad för att jag har universums finaste kille!



Och nu är jag glad för att jag ska dricka kaffe!

Todeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela