PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

BB-feber

Publicerad 2012-02-20 09:45:55 i

Jag är redan helt fast. Försår inte hur ett program kan vara så beroendeframkallande. 
Det som är lustigt är att det är en snubbe (Tenny) som är härifrån Ekeby, och sen en tjej (Jessica) som har egen tatueringsstudio i Helsingborg. Hon var där när min syster tatuerade sig, och vi har pratat med henne. Lustigt men kul. 
Som jag sa igår så tål jag inte riktigt Hanna W, men det har ni nog förstått varför nu. Tror inte hon kommer palla trycket.. hon kommer lämna självmant efter någon vecka tror jag. Frågan många ställer sig är om hon är fejk eller inte. Vad tror ni?

Det som är kul denna omgången är att det är sjukt många olika personligheter. En som är gravid (?!).. hon måste ju vara någon mullvard eller ngt. Dom kan ju inte låta henne ta hand om barnet i det huset, det borde ju vara förbjudet. OM det är så att hon föder och tar hand om barnet i huset så är det sjukt. Sitta och amma och ta hand om sitt barn med (oftast) fulla människor. Hur ska hon göra om hon får en utmaning eller när dom får uppdrag? "Vänta, jag ska bara amma klart!" .. förstår inte riktigt. :S

Men ja som sagt. Många olika personligheter och jag har redan drabbats av BB-feber. Kan knappt vänta till ikväll!

 

 

 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela