PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Beredd att hålla med...

Publicerad 2012-02-07 18:06:04 i Lina,

... På vissa punkter:



Hörru Freddan! Hur "tänkte" du nu? Höja pensionsåldern til 75-bast?? Jag hade tänkt hinna med någonting mer i mitt liv än att bara arbeta, det är ett nödvändigt ont (för det mesta) och inget annat! Ta dig i rumpan kära du, jag skulle vilja se dig jobba till 75 (Och då menar jag inte vända blad vid ett skrivbord eller framträda i tv i flådiga kostymer emellanåt, utan arbeta)! Det kommer du inte göra, garanterat (inget du behöver bekymra dig om heller för den delen eftersom dina påslakan och kläder är sydda av papperslappar med massa siffror på (pengar). Men att begära att andra ska göra det, det är jävligt enkelt...
För Sverige? Eller för dig...?
Aldrig att jag blir din slav!

Sparka gärna lite till på dom som redan ligger så ska du se att dom snart reser sig, fulla med energi och tro på sig själva och sina egna förmågor!

Todeloo
/L

Kommentarer

Postat av: Fotograf Malin Johansson

Publicerad 2012-02-07 18:13:44

Tack! :D Du får la testa ;)

Postat av: Patricia♔

Publicerad 2012-02-07 20:32:10

Kikar in och önskar en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela