PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Besatt

Publicerad 2012-02-24 21:31:10 i

Åh vad jag tjatar om detta program, jag vet. Men det är sjukt att man bli så besatt av ett jäkla program. Pratar förstås om Big Brother. :) 
Tycker det är en sjukt rolig utmaning att sitta inlåst i ett hus med 16 andra människor, med helt olika personligheter, utan att ha tillgång till omvärlden i 106 dagar. 

Undra hur man själv hade varit. Hade man pallat trycket? Hade man klarat saknaden från familj och vänner? Hur hade andra (hela Sverige) uppfattat mig som person?

 


Som sagt, är helt fast av detta program. :)
Mina favoriter än så länge är Annica och Petronella (kanske till och med Kija), killarna har inte visat sig riktigt än tycker jag.. eller jo, Marcel. Han var en av favoriterna innan med, men sjönk väldigt långt ner på listan efter han hånglat med både Hanna J och Kija (inom bara ett par dagar) och dessutom kallade Hanna för man efteråt. 
Den nya killen.. Marcelo är ju en riktig pudding. Återstår och se hur han är.

Vem åker ut på söndag? Jag hoppas iaf på Jessica!!

 

 

 

(Favoriterna)


/E

Kommentarer

Postat av: Hannah och Bella -ZOLO-

Publicerad 2012-02-24 21:40:51

Mm, håller med:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela