PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Björn

Publicerad 2012-02-23 11:40:27 i Lina,

Hello!

Ja, medans Emilys myser med sin unge så ska jag göra något nästan lika mysigt, TVÄTTA! Jippie, som jag längtat efter detta vardagsmoment. Inte bara det, jag ska dammsuga, torka golv, diska, laga mat och massa annat hemmapyssel, HURRAAA!!

Eller njae, hurra kommer jag nog förs ropa när allt är klart. Idag kommer M hem igen, det ropar jag hurra åt redan nu, längtar som en toka!
Och ännu en gång, när Emily gosar med sin lilla snäcka med persikokinder kommer jag ikväll gosa med min björn, men lite stixigare kinder kanske ;)


Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: F E L I C I A

Publicerad 2012-02-23 15:11:49

jo, det går nog inte missa ;)

nej, jag tycker det är roligt, väntar på namn!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela