PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

En liten fråga...

Publicerad 2012-02-15 12:30:30 i Lina,

Vill ni att Emily och jag ska börja skriva om så himla ointressanta saker som vad som finns i våra kylskåp? När vi duschade senaste? Om toapappret tog slut när vi var på toa? Eller om vi blir skjutsade från A till B?
Det verkar nämligen vara sådan smörja som går hem hos många (hjärndöda) människor där ute?? Men visst är det, det ni vill ha, vänligen kommentera i kommentatorfältet nedan, tack tack!
Upp till er nu, vad vill NI läsa om egentligen?

Todeloo och MVH
/L

Kommentarer

Postat av: Melissa - ADD, Vikt & Crohns

Publicerad 2012-02-15 13:57:06

Kikar in och lämnar en liten kommentar, vet själv hur glad jag blir av det så tänkte jag delar med mig :)

Skummat igenom din blogg lite, hit återvänder jag fler gånger

Postat av: Nathalie.

Publicerad 2012-02-15 15:21:17

Skriv det som är Ni. Spelar egentligen ingen roll vad ni skriver om så länge ni skriver om det ni vill. Hur dagen varit, era drömmar, recept, lägg upp bilder, skriv om er själva, tankar, känslor, lägg upp musik - som sagt, vad som helst som är Ni. :)

Postat av: Alex

Publicerad 2012-02-15 15:30:02

Tja!

Missa inte chansen att vinna en plattång värd 795kr på min blogg. Sista chansen IDAG!

http://alexanderberglund.blogg.se/2012/february/vinn-en-plattang-1.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela