PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ett gott skratt förlänger livet

Publicerad 2012-02-23 21:30:01 i

Läser ABC-boken för lilla s, vi gör vår godnattramsa, pussar henne godnatt och går ut ur rummet. Efter några vändor ut och in i rummet orkar jag inte mer, kryper upp i sängen brevid henne och lägger armen om henne för att hon lättare ska somna. Hon vänder sig om mot mig, tittar mig i ögonen och säger "Mamma, jag älskar dig!". Jag kryper ännu närmre henne, pussar henne och säger "jag älskar dig med, så himla mycket!". Hon tittar fortfarande på mig, hon sätter huvudet på sned, sådär som hon alltid gör och säger "vilken tur!".


.... och man kan ju inte låta bli att le tillbaka. :)

 

 

/E

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela