PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Headache

Publicerad 2012-02-27 16:21:12 i Lina,

Usch ja, ligger här med huvudvärk. Försökte sova en stund, lyckades nästan men har för stunden gett upp den tanken :( Det är inte ofta som jag får huvudvärk, men det betyder juh inte att det är roligare eller lättare när den väl kommer.
M´s pappa skulle egentligen kommit och hämtat mig snart och så skulle jag fått följa med och måla om i garaget M brukar hålla till i när han fixar med bilen och så. Men det får isåfall bli senare, vi skulle höras av.
Typiskt :(

Någon som har tips på vad man kan göra för att bli av med huvudvärken fortare?

Todeloo
/L

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-27 17:57:59

sv: Ja jag gillar bilderna i collaget väldigt mycket! Tack och det ska jag göra, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela