PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Helt jävla sjukt!

Publicerad 2012-02-22 12:17:06 i

"Är det verkligen humant att invandrare ska behöva betala för sina körkort som alla andra? Nej, svarar man i alla fall i Laholm, där det nu istället blir de svenska skattebetalarna som ska få finansiera körkorten åt de nyanlända."

www.friatider.se

Varför skulle inte dom få betala för sitt körkort precis som alla andra??? Blir så jävla irreterad på sånt här. Bor dom här så får dom väl rätta sig efter våra regler? 
Jag har inget körkort för att det är för dyrt, och jag vet att jag hade haft betydligt lättare att få jobb om jag haft mitt körkort. 
Är det inte bättre att vi svenskar får jobb först??

 


och så ska mina skattepengar gå till deras körkort - helt jävla sjukt!


Update:

Invandrare ska slippa betala skatt. - Nu har det gåttFÖR långt!

 


/E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-22 20:32:56

Hallå där!

Jag har startat igång en veckans blogg tävling på min blogg! Skulle vara superskul om ni var med & tävlade!



DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-tva-nya-vinnare.html#comment



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela