PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag bara undrar, för jag är less!

Publicerad 2012-02-04 22:21:20 i Lina,

Häromdagen satt Emily och jag och snackade lite löst om bröllop. (Nej, ingen av oss har planer på giftermål så ni kan sätta er ner igen och lugna ner er några hekto...)
Så nu sitter jag och funderar på varför de flesta bröllop nu för tiden är så tråkiga och allmänna? Ingen har egen stil, utan alla bröllop följer samma mönster, ungefär så här:




Visst visst, fint men sååååååå tråkigt med bröllop som ser precis likadana ut!! Axelbandslöst (ALLA PASSAR INTE DET, VÄLJ EFTER DIN EGEN KROPPSTYP!!!!), ljusrosa, rosor, "enkelt", "prinsessa", stram knut eller romantiska lockar.... Dagadagadaaaaaa. Var är alla personlig bröllop? Jag bara undrar.... Jag är less!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-02-04 22:44:47

Jag vill gifta mig :D Men jag är mer för det amrekanska stuket en den svenska :P



Nu finns det bilder uppe :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Publicerad 2012-02-04 23:07:15

sv: tack detsamma :)

fin blogg ni har ^^

Postat av: Ajlin

Publicerad 2012-02-06 23:33:54

Min vän Linda gifte sig för... typ tre och ett halvt år sen och de hade ett eget bröllop. Linda hade hemmasydd klänning med lite alv/medeltids-stuk. Helt otroligt vacker var hon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela