PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag förstår inte riktigt grejen med det hela.

Publicerad 2012-02-23 15:25:28 i Lina,

Krakel-spektakel.

Ja, en ny prinsessa är född, det är det väl knappast någon som missat? Min första vakna timme idag hann jag både höra och se Daniels lilla tal om att dom fått en dotter cirka 10ggr, jag menar va fa-an?! :9

Jag fattade första gången!
Visst det är väl kul att de fått en unge men att tjata så in i helvete om det heeeeeela tiden, öööööööverallt!!!! Det räcker väl med att uppmärksamma det och konstatera att de fötts en ny prinsessa men sen kan det väl vara bra? Man behöver åtminstonde inte tjata om samma sak 10ggr på en timme -_- Nej, det går till överdrift. Dessutom, Daniels och Victorias dotter är inte mer speciell än något annat barn som föds. Speciellt inte med tanke på att kungahuset idag inte har samma betydande roll som förr i tiden.

Grattis Daniel och Victoria!
Nu var det sagt och nog pratat om det. Förväntar mig dock samma uppståndelse den dagen jag klämt ut en 3 kilos "Ufis". Pompa och ståt, kanoner, ballonger, pressmeddelanden och egen bakelse!
För inte fasen kommer jag bry mig ett skvatt om Dannes och Vickans bebbe då inte!




-I don't get it at all

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

Publicerad 2012-02-23 15:41:47

Jag är inte så jätte intresserad av det men jag skiter inte idet, det är ju roligt att vi fått en prinsessa ellerhur? :)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-23 18:56:16

Sv; Haha, tack detsamma :) Fint namn. Jo men det var väl kul att det kom en ny liten prinsessa till världen. Alltid kul när det föds nya människor, vare sig det är prinsessor eller inte :)

Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

Publicerad 2012-02-23 20:19:14

ja, det tycker nog jag med!

Haha ja :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela