PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

KF

Publicerad 2012-02-01 12:42:00 i Lina,

Halloj!

M kom hem igår som sagt, mysigt! Vi åt tacos (en av mina favoriträtter) och tittade på "Äntligen hemma" (ett av mina favoritprogram). Jag älskar att vi båda är intresserade av sådana program, att vi delar det intresset ihop. Det och drömmarna.
Just nu är M iväg och lämnar någon pärm på ett bygge eller vad det var, när han gjort det kommer han och hämtar mig och då ska vi åka och köpa MC-ställ till honom :) Han tog MC-kortet i somras :) (Jag vill ocksåååååååååå......)

"Ruthan" ligger bredvid mig i soffan och sover, sötot! :)


Hare gött, todeloo!
/L


Förresten, i natt när vi lagt oss levde Ninja rövare (som vanligt). Lät som hon knapprade på tangentbordet till datorn men när M gick upp och kollade var det skyddet till nålen på vinylspelaren hon lekte med. Då blev han arg och skällde på henne. Då börjar hon fräsa och MORRA! Som en hund :O Aldrig hört innan, haha! Hon måste varit skitarg, men man kunde inte låta bli att skratta, det lät juh ganska kul :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela