PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Like the fuckin' dream I´m livin in

Publicerad 2012-02-09 14:57:47 i Lina,

Ord vibrerar i luften, även lätt vibrerande mot tungan men kommer sig inte för att uttalas och komma ut i verkligheten. Sådant som skrämmer mig.
När solen drar ner till helvetet och man står ensam kvar och undrar var ljuset i ens liv tog vägen, vart blev du av?
Varför svek du mig?
Ett skamset, rodnat sår. Variga flagor av det som en gång var rispar mot vassa ofilade naglar. Just för att ingen bryr sig om något som inte har någon betydelse. Vem bestämmer sådant? Bara undrar.
Don´t let me down again.
En vibration i bröset som dunkar sig ut och ger ljudliga svar. Det jag litar på. Det enda jag kan följa, då vet jag att jag hamnar rätt. Men det gör ont. Ett sargat hjärta utan fullständig tröst får inget slut.


Put on mascara and your party dress

















 










TODELOO!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela