PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Onödigt frågeformulär; Emily

Publicerad 2012-02-07 21:46:03 i



första:

första bästa kompis: Pauline
första bil: får nog ta körkortet först.. :P
första kärlek: Lucas
första husdjur: Oj, minns inte. Tror mitt första egna djur var en katt.
första semester: Öland med bror
första jobb: I lagret på ett tryckeri
första köpta skiva: Minns inte.
första riktiga kärlek: Stora S
första piercing: Räknas i öronen? Annars i näsan när jag var 17
första konsert: Korn (om man menar riktig riktig konsert.. har ju sett artister annars med)

senaste:
senaste alkoholdrycken: Xide, wasabi lemon
senastebilfärd: Efter gympan nu ikväll.
senaste filmen du såg: Seven pounds
senaste ringda telefonsamtal: Till stora S i eftermiddes.
senaste bubbelbadet: Haha, för 1½ år sen när jag och stora s var på spa.
senaste spelade cd: Barnkammarboken ;)
senaste kyss: När stora S hämtade oss efter gympan.
senaste gången du grät: Förra veckan(?)
senastemåltiden: Lasange och sallad

har du nånsin:
dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
blivit arresterad? Nej. Mitt papper hos polisen är blankt.
blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
varit på tv? Haha, ja! (och det glömmer vi snabbt, tack!)
fått ditt hjärta krossat? Ja, vem har inte?
sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.. :/
haft ett one night stand? Nej.
busringt till nån? haha, ja då.

saker du har på dig:
1. Leggins
2. Långt linne
3. Kofta
4. Strumpor
5. Underkläder

saker du gjort idag:
1. Lämnat lilla s på dagis
2. Gjort góefrukost + lunch
3. Läst nyheter (Suttit vid datorn)
4. Hämtat lilla s
5. Plockat iordning
6. Varit på familjegympa
7. Lagat mat
8. Nattat lilla s

favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mina raggsockar
2. Böckerna
3. Datorn
4. Telefonen
5. Sängen

val:
svart eller vit? beror på vad det gäller...
sommar eller vinter? Sommar
choklad eller chips? Choklad

saker att göra innan du dör:
1. Lära mig spela gitarr
2. Hoppa fallskärm
3. Hoppa bungyjump
4. Lära mig dansa

/E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela