PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Saker som stör mig.

Publicerad 2012-02-08 21:11:03 i

Tänkte göra en lista på (små)saker som stör mig.

 


* Folk som smaskar 

* Folk som försöker tränga sig in på tåg innan alla andra kommit ut

* Folk med (smutsiga) skor på sätet i bussen/tåget

* Folk som fimpar på marken, fast det finns en askkopp precis brevid

* Alla tjejer som skriver "omg du e så snygg" och "sötaste" på varandras bilder, och sedan snacka skit om varandra.

* Folk som hostar/nyser sig i handen

* När mjölkpaketet i kylskåpet är tomt (?)

* Folk som tar hissen en våning

* Folk som trycker på knappen till övergångsstället och går över på en gång

* Särskrivningar

* Alla som tycker att det var bättre förr

* Alla som klagar på värmen på sommaren och kylan på vintern

* Folk som stannar tvärt när man går bakom

* När mobilen inte kan stava (det jag vill)

* När folk trycker "stop" på bussen när nästa station är slutstation

* Folk som inte tagit fram busskortet/bankkortet när det är dennas tur

* När det ligger disk i diskhon 10 minuter efter att man diskat

* Folk som trängs

* Meningarna "det löser sig" och "vi tar det sen"

* Att jag glömt bort hur man stavar vissa ord sen gymnasiet

* Att soppåsen ALLTID är full

* När någon säger "fattar du?", så kränkande. Säg istället "förstår du?"

* Att jag måste bokstavera mitt namn så fort jag pratar med någon myndighet

* Sopjuice (när det blivit ett hål i soppåsen och äcklet i botten rinner ut. Vidrigt!)

* Smulor i flingpaketet

* Byxor uppe i armhålorna

 

Finns mycket mycket mer. Märker att jag är väldigt lättstörd. :D

Nu stör jag mig på mig själv, att jag stör mig på så mycket. Haha

 

 

 

/E

 

 

Kommentarer

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Publicerad 2012-02-08 22:23:20

Sv: Tack så mycket :))

Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Publicerad 2012-02-09 01:25:21

Kikar in och önskar dig en god natts sömn :)

Och en lika god morgon förstås om du redan sover :)

Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Publicerad 2012-02-09 10:57:23

jag tror jag bara sökte på google typ inredning vitt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela