PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

tänk vad pappa hade rätt

Publicerad 2012-02-16 13:44:48 i Lina,

jag är upp och jag är ner. jag är hit och jag är dit. jag är här och jag är där. jag är svart och jag är vit. jag är glad och jag är ledsen. jag är svår och jag är lätt.
Värdelös. t.
tänk vad rätt min pappa hade när han kallade mig UFO redan som ofödd. jag är inte härifrån. jag hör inte hemma här. jag vill bara komma hem. nu. jag är ensam i mitt eget rum. andra ser, rätt in. men utan att förstå. öppna dörren. det finns ingen dörr. inte en gnutta ljus. bara för att vi råkar befinna oss på samma höjd betyder inte det automatiskt att vi förstår varandra. att ni förstår mig.
jag hoppas ni har det bra på andra sidan. jag längtar tills vi ses igen.

todeloo.
/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela