PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ärligt talat...

Publicerad 2012-01-31 11:14:53 i Lina,

Ja, gårdagens "tema" om torgdildon fick mig att fundera lite grann.

Ärligt talat, det här med snoppar. Inte är det några fagra typer direkt?! Men vi kvinnor får snällt ställa upp, allt för mänsklighetens överlevnad ^^
Nej, skämt åsido men titta på dom???

Skulle jag möta någon på stan som såg ut så här skulle jag knappast ta i hand liksom.

Tjocka, långa, smala, korta, runda, feta, tunna. Ja, de kan uppenbarligen se väldigt olika ut precis som att ingen näsa är den andra lik, titta här bara:


(Bildkälla: här, här, och här.

Och lite andra, udda bilder:

(Bilden kommer härifrån)
(och härifrån)


Man kan inte hjälpa hur man ser ut, kom ihåg det! Allt är normalt.


Men nu har det blivit lite mycket här tycker jag, känner mig lite illamående.....
Ganska roande ändå, tycker både Emily och jag ;)
Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Foto,design och vardag - 16 år och mamma

Publicerad 2012-01-31 23:10:37

Jag tycker dom är så hemskt fula och vill helst inte titta på dom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela